28-06-2013 Advertising

The Voyage

Am trăit-o deja pe pielea mea, după cum am povestit chiar aici, deci îmi pot imagina ce v-așteaptă. Mă rog, îmi pot imagina presupune o sensibilă exagerare din partea mea, căci niciodată nu-ți poți imagina până unde poate merge o veritabilă Heineken Experience.

Anunt de presa_Voyage_Heineken
Oficial vorbind, The Voyage își propune să descopere călătorul român legendar, capabil să se adapteze oricăror situații neașteptate. Fiind vorba de situații neașteptate, înclin să cred că Heineken s-a gândit chiar la noi când a creat campania asta, dacă mă gândesc puțin la… viața noastră de zi cu zi.

O singură precizare m-aș grăbi să fac. Arde, frați călători!!! Căci numai azi nu-i mâine, deci dacă vă simțiți apți combatanți pe timp de pace, năvăliți degrabă aici și înscrieți-vă, până nu e prea târziu. Căci 29 iunie este ultima zi.

O spun sincer, după ce-am trecut prin aventura Road to Wembley. Orice Heineken Experience e minunată și povestită, dar trăită e ceva ce fiecare dintre noi ar merita măcar o dată în viață.