13-07-2011 Advertising

Adu-i Doinan.

Dacă nu ne pricepem să nu începem cu comentarii pripite. Atât vă rog. Mai bine să punem mâna să învățăm de la profesioniști cum se face. În concluzie, luați o foaie de hârtie și-un creion și notați ce vedeți, căci alții plătesc din greu și n-au parte de așa ceva.


M-am bucurat să-i revad, mai ales că nu m-așteptam câtuși de puțin. Sus, perfect asortați la o canapea, care m-a dus imediat cu gândul la English Bar. Valori comune, ținută impecabila, poziție relaxată, într-un cuvânt, memorabilitate. Am cumpărat-o pe loc.


Sper c-ați sesizat atitudinea fermă a lui Kamara în fotografia de pe canapeaua bej. Să nu vă deruteze faptul că pe laterală întinde mâna dreaptă și pe spatele prelatei, stânga. E una și aceeasi poză, la care s-a aplicat un simplu flip. Într-o perioadă de criză, se cheamă grijă față de bugetul clientului. Cel puțin de bun simț.


Să recapitulam. Notorietate, credibilitate, atenție la detalii subtile (alternanța portocaliu-verde, adică exact cele două nuanțe din logo, drept fundal pentru un slogan puternic), memorabilitate și mobilitate în același timp. E de Effie.

9 Comentarii

  1. Gerhald

    07-13-2011 at 6:32 PM

    De la o posta distanta se vede ca e vorba de un brand adevarat! rolling on the floor

    Reply

  2. phidas

    07-13-2011 at 6:35 PM

    Tocmai in Ploiesti. happy

    Reply

  3. david

    07-13-2011 at 6:39 PM

    imi lacrimeaza ochii cand vad astfel de executii digitale de exceptie

    Reply

  4. RBoy

    07-13-2011 at 6:59 PM

    E vorba de o firmă de 19 ani, deci cu un reNUME pe piaţa de canapele din România. Ce nu înţeleg eu este că, dacă “Bucurandu-ne de o reputatie foarte buna in randul clientilor nostri, suntem siguri ca produsele si serviciile companiei noastre va vor oferi o satisfactie garantata.” (de pe site-ul lor) de ce mai au nevoie de reclame ?

    Reply

    • Vlad

      07-13-2011 at 8:12 PM

      Si Coca-Cola sau McDonald’s sunt renumiti pt produsele lor. Ei de ce mai au nevoie de reclame???

  5. Al

    07-13-2011 at 10:28 PM

    maybe i’m just stupid…but I don’t get it..ce e in neregula cu faza asta, ca a intors poza? thinking

    Reply

  6. Horia Jurcut

    07-14-2011 at 11:21 AM

    IKEA l-a platit degeaba pe Robert Muraine ( http://bit.ly/OWpD9 ). O adevarata lectie de advertising.

    @Andi Moisescu Am fi putut aplica aceeasi reteta de succes si poate nu ne trezeam cu frunza de stejar happy

    Reply

  7. L'ingenuu

    07-15-2011 at 3:54 PM

    desigur ca se putea si mai bine dar avand in vedere ca e publicitatea home made (ma refer la concept) a unei firmulete neaose oneste, nu mi se pare asa de flagrant. in fond, mesajul pare a fi construit exact pe target (romanul obisnuit, cu un buget mediu, cu studii medii..) deci isi indeplineste scopul. daca ar fi venit cu cine stie ce chestie smekera si executie asemenea probabil ca i-ar fi debusolat pe bietii oameni care se gandesc tot mai mult cum sa mai intinda de bani ca sa aiba ce manca si cu ce incalta copilul.

    flagrant mi se pare modul in care agentii de publicitate cu “specialisti” bine platiti plasmuiesc sloganuri ca “deasupra ta doar cerul” pentru un complex rezidential..

    Reply

  8. alex

    07-20-2011 at 12:24 PM

    love toti alb si negru si reclama. top quality all! btw, am vazut recent la cireasa de pe tort casa lui alb (imensa, manelisto-megalomaniaca) si gustul sau absolut manelistic in decoratiuni interioare.

    Reply

Lasa un comentariu